• head_banner_01
nutizie (1)

Recentemente, BWT hà lanciatu per prima volta u laser blu d'alta luminosità R7 di a serie R7, hè un grande passu avanti in u sviluppu di laser blu, U vantaghju di i spots tondi hè chì sò faciuli d'allineà, ma in l'applicazioni di taglio è incisione laser. , i punti quadrati in cima piatta ponu ottene taglii più fini di taglio / incisione per via di a so corsa consistente nantu à a traiettoria,In l'applicazioni di rivestimentu è di riscaldamentu, i spots quadrati flat-top ponu ottene risultati di trasfurmazioni megliu per l'uniformità di a so distribuzione d'energia.;A squadra di R&D di BWT prumove attivamente l'applicazione di sta suluzione nantu à i laser di luce blu R6-200W.

nutizie (2)

Vista in sezione trasversale di spot quadratu pianu pianu

nutizie (4)
nutizie (3)

Indicatori di parametri chjave:

1. 100um * 100um square spot fibre output, NA 0,15;uniformità di energia generale> 90%, uniformità di distribuzione di l'assi X è Y> 90%;

2. dopu à collimation o focusing spot pò ancu assicurà a distribuzione uniformi, significa chì i clienti ponu enlarge u spot à 500um * 500um o più grande, è à u listessu tempu per assicurà a uniformità di distribuzione energia.

Vantaghji è punti salienti:

1, risparmiu costu, i clienti à cumprà circular spot laser shapeing in piazza piazza bisognu di cumprà caru dispusitivi caminu otticu esterno furmà;

2, riduce u ciculu d'acquistu di i clienti / riduce u risicu di l'acquistu, più i dispusitivi di forma di spot necessitanu un ciculu di compra longu, è ancu i pussibuli risichi di supply.


Tempu di Postu: Mar-09-2023