• head_banner_01

Da u 31 di ghjennaghju à u 2 di ferraghju, Kaplein hà participatu à a mostra SPIE cù duie serie di laser semiconductor è laser di fibra è parechji prudutti stella.Una varietà di prudutti in u situ hà suscitatu l'interessu di i visitori.

Sistema laser diodu DS3
BWT pò furnisce un sistema laser diodu cù una gamma di lunghezze d'onda da 450nm-1550nm è una gamma di putenza da 2mW-300W.Stu sistema pò vede a putenza, currenti, temperatura è larghezza di impulsu, freccia, etc. In più, stu sistema pò ghjunghje sin'à aghjustà bordu o cuntrollu luntani da portu seriale RS232.U sistema hè assai integratu è faciule d'operare.Principalmente usatu in trasfurmazioni industriali, ricerca scientifica, pompe industriali, cosmetologia medica.À u listessu tempu, altri bisogni persunalizati ponu ancu esse soddisfatti.

nutizie 10

Pila di bar
I prudutti impilati di barre BWT anu una struttura di diversità, consegna rapida, longa vita, bona qualità spot, bona stabilità di produttu è coerenza.

Frà elli, a putenza di i bars micro-canale di a serie AM pò ghjunghje à 250W / bar, è l'altezza di u pacchettu di una sola barra hè 2.31mm, cù una densità di putenza alta;U fasciu cù una qualità estremamente asimmetrica hè cunvertitu in un locu cù una qualità di fasciu basicamente simili in duie direzzione;G-stack conduction cooling / macro-channel cooling products, imballaggio gold-tin hà una bona affidabilità, è ponu furnisce i clienti solu suluzione persunalizate;Serie MF Componenti di accoppiamentu di fibre ottiche, lunghezza d'onda opzionale 630/690/808/980/1470nm, funzioni supplementari includenu: termistore, interruttore fotoelettricu, indicatore luminoso, finestra sostituibile, monitoraghju di l'energia PD, etc.

nutizie 11

Laser à fibre fulmine 3000W
In 2022, BWT hà lanciatu successivamente sette laser di fibra di serie di fulmini includenu 500-12000W, i novi prudutti di a serie sò stati assai populari da u so lanciu.L'annu passatu, quasi 20 000 unità sò state vendute.

3000W laser di fibra di fulmini in Questa mostra adopta a tecnulugia di fonte di pompa di quarta generazione, l'efficienza elettro-ottica di tutta a macchina hè> 40%, è a capacità anti-invechjamentu hè aumentata di più di 120%.U disignu di u modulu di u percorsu otticu unicu rompe u limitu di putenza di u modulu unicu, u percorsu otticu, u percorsu d'acqua è u sistema di circuitu sò cumplettamente ottimizzati, a gestione di u cuntrollu termale hè più faciule, a struttura hè più compatta, u fattore di sicurezza hè più altu, è a stabilità. hè megliu.Aderendu à u cuncettu di cuncepimentu di "Less is More", i laser di fibra di serie Lightning sò laser di fibra più chjuchi è più ligeri cumparati cù prudutti simili in u mercatu, è anu righjuntu u livellu avanzatu internaziunale trà i prudutti simili.

nutizie 12

Cridemu chì solu per l'innuvazione tecnologica cuntinua pudemu avè più opportunità.In u futuru, BWT hà da sviluppà più prudutti novi chì risponde à i bisogni di l'utilizatori.


Tempu di Postu: Feb-27-2023