• head_banner_01

Da u 26 à u 28 d'aprile, a 22a Esposizione di l'Industria Optoelettronica Occidentale hè stata aperta à u Novu Centru Internaziunale di Cunvenzione è Esposizione in Chengdu Century City.BWT hà purtatu laser in fibra di serie di fulmini, laser semiconductor, laser ultraveloce è altri prudutti à a mostra.

p1

Lightning Series 500-12000W Fibre Laser
A serie Lightning hè un novu pruduttu blockbuster lanciatu daBWT in 2022. Una volta hè stata lanciata, era assai populari.
Aduttendu a tecnulugia di fonte di pompa di quarta generazione, u putere hè più altu è a capacità anti-invechja hè aumentata da più di 120%.
A fonte di a pompa adopta una lunghezza d'onda di 976 nm, è u tassu di cunversione fotoelettrica hè finu à u 40%, risparmiendu energia è electricità.
Schema di gestione di cuntrollu termicu di circulazione d'acqua forzata stabile è affidabile, cuncepimentu ottimizatu di sistema di raffreddamentu.
A nova tecnulugia di cuncepimentu integrata riduce u spaziu redundante di u produttu è u numeru di cumpunenti, è ottimisimu u prucessu di assemblea.
A selezzione di cumpunenti elettronichi d'alta qualità assicura una alta affidabilità di l'accionamentu è u cuntrollu laser.
Disegnu di struttura multipla anti-riflettente, tecnulugia di strisciatore di stampi laser in fibra d'alta putenza, struttura unica di rinfrescante d'acqua, elimina in modu efficace a luce di ritornu.
A tecnulugia IOT pò esse cunnessa per realizà un monitoraghju in tempu reale di u statu di l'equipaggiu è l'avvisu di difetti.
Funzione di surviglianza centralizzata Bluetooth di u telefuninu mobile, monitoraghju in linea di u statu di u funziunamentu di u laser, paràmetri di travagliu è infurmazione di alarme.

I laser di fibra di serie Lightning anu funzioni cumpletu, scalabilità, alta stabilità, facilità di operazione, interazzione umanu-urdinatore, veramente rializà l'integrazione profonda è l'integrazione di a tecnulugia di l'infurmazione, a tecnulugia intelligente è a tecnulugia di fabricazione laser, è sò largamente usate in taglio, saldatura d'alta qualità. , drilling è In u campu di a fabricazione additiva, hè adattatu per u trasfurmazioni di materiali metallici cum'è l'acciaio di carbone, l'acciaio inossidabile, a lega d'aluminiu, a lega di ramu, a lega di titaniu, etc., è furnisce a forza motrice originale per a realizazione di alta. integrazione è intelligenza di l'equipaggiu cumpletu laser.

Sistema laser semiconductor DS3

A causa di a diversità di materiali di chip, u sistema di laser semiconductor DS3 pò ottene diverse lunghezze d'onda da l'ultraviolet à l'infrared, chì ponu risponde à i bisogni di diverse applicazioni cum'è a trasfurmazioni di materiali, a ricerca scientifica, a pompa industriale, a bellezza medica, a rilevazione di sensori, etc. , è hè attualmente u più utilizatu unu di a larga gamma di fonti di luce laser.Stu sistema furnisce i clienti cù una varietà di suluzioni apparenza, mentre chì risponde à i bisogni di diversi tipi di clienti in l'industria è a ricerca scientifica.U disignu generale di l'equipaggiu hè cunvenutu per i clienti per installà è riparà, è a funzione di cuncepimentu di i pedi pò riduce efficacemente u stress di vibrazione durante l'operazione di l'equipaggiu.

p2

I prudutti di bar stacked

I prudutti di array di barre BWT anu diverse strutture, consegna rapida, longa vita, bona qualità spot, bona stabilità di produttu è coerenza.Frà elli, a putenza di i bars micro-canale di a serie AM pò ghjunghje à 250W / bar, è l'altezza di u pacchettu di una sola barra hè 2.31mm, cù una densità di putenza alta;U fasciu cù una qualità estremamente asimmetrica hè cunvertitu in un locu cù una qualità di fasciu basicamente simili in duie direzzione;G-stack conduction cooling / macro-channel cooling products, imballaggio gold-tin hà una bona affidabilità, è ponu furnisce i clienti solu suluzione persunalizate;Serie MF Componenti di accoppiamentu in fibra, lunghezza d'onda opzionale 630/690/808/980/1470nm, funzioni supplementari includenu: termistore, interruttore fotoelettricu, indicatore luminoso, finestra sostituibile, monitoraghju di l'energia PD, etc.

p3

Serie BFL laser femtosecondo a doppia lunghezza d'onda da 20 W

U laser femtosecondu di doppia lunghezza d'onda di serie BFL 2W adopta una struttura di tutte fibre, è hè apposta per l'industrializazione cù una cavità integrata sigillata.Hà una forte capacità anti-interferenza.A larghezza di u pulsu strettu è a qualità di u duminiu di u tempu sò ottenuti per mezu di metudi di gestione di dispersione efficace, è hà caratteristiche di trasfurmazioni "frid".U laser supporta u cambiamentu di una chjave di luce infrarossa è verde, chì copre un campu di trasfurmazioni più largu.Havi un rendimentu di trasfurmazioni eccellenti in i campi di materiali OLED, vetru, ceramica, wafers di siliciu, diamanti, cristalli ottici è griglie, materiali flessibili, aviazione è automobili, è pò ottene un processamentu micro-nano d'alta precisione, marcatura di precisione, taglio è perforazione.Un laser ultrarapidu cù una forte applicabilità è un altu rendimentu di costu.

p4

Sottu u sfondate di l'era di "cunversione di l'energia cinetica nova è antica", l'industria laser hè sviluppata in modu stabile.BWT cuntinuerà à iterà a tecnulugia di u produttu è lanciarà più prudutti novi chì rispondenu à i bisogni di l'utilizatori, cusì stà cunnessu!


Tempu di post: May-20-2023