• head_banner_01

In u mondu tecnulugicu, "picculu" Chì significa?
L'urdinatore hè unu di l'invenzioni scientifiche è tecnologiche più impurtanti in u XXu seculu.A so applicazione si estende da a ricerca scientifica militare iniziale à tutti i campi di a società.Oghje, a ghjente viaghja, compra, uffiziu, urdinendu cibo.Pò esse facilmente fattu cù un pocu smartphone.Ottant'anni fà, era un gigante - u primu computer d'integrazione digitale elettronica in u mondu era 80 piedi per 8 piedi è pesava 28 tunnellate.

"Picculu" significa più sufisticatu, più liggeru, più destrezza, più faciule da portà, andà à u mercatu più largamente.Hè a tendenza inevitabbile di u sviluppu di e grande machini, è ancu presentanu esigenze più altu per a tecnulugia è l'intelligenza.U laser in fibra di a serie Lightning di BWT hè natu, a serie Lightning BFL-CW3000W U voluminu di u laser di fibra 0.023M3 significa menu moduli, più alta qualità di output integrata, capacità di trasfurmazione più stabile è efficiente.

Più chjucu, più ligeru è più stabile
3000 w (1)

Più chjucu, più ligeru è più stabile
U laser in fibra di serie Lightning adopta un disignu di modulu di percorsu otticu unicu, sfondendu u limitu di putenza di u modulu unicu, percorsu otticu, via navigabile, ottimisazione cumpleta di u sistema di circuitu --
A gestione di u cuntrollu termale hè più faciule;
struttura più compacta;
Fattore di sicurità più altu;
A megliu stabilità.

A causa di u forte supportu tecnicu, u laser di fibra BFL-CW3000 hè un laser di fibra più chjucu è più ligeru cumparatu cù prudutti simili in u mercatu, ghjunghjendu à u livellu internaziunale di i prudutti simili.

Aghjurnà l'iterazione
Laser in fibra serie Lightning BFL-CW3000 paragunatu à u vechju laser in fibra 3000W:
U voluminu hè ridutta da 3/4;
U pesu hè ridutta da 1/2;
U disignu di u percorsu otticu è u percorsu di l'acqua hè più raghjone, chì migliurà in modu cumpletu l'efficienza di dissipazione di u calore è assicura a qualità di output otticu di alta qualità.

In generale, a serie Lightning hà un layout più compactu è compactu è hè adattatu per occasioni speciali cù più limitazioni di spaziu è pesu.L'installazione è l'integrazione sò più convenienti è veloci, è sò adattati per una varietà di scenarii d'applicazione.

Affruntà i requisiti di l'applicazione di laser di fibra ultra-alta putenza in u futuru, i prudutti di a serie Lightning ponu ancu risolve efficacemente i difetti di ridondanza di u voluminu, voluminu, stabilità scarsa, putenza di output instabile, attenuazione di putenza, è danni facili à u modulu dopu à l'ultra- lasers fibre high-putere sò cumminati.

Chì possu fà
Taglio: Adatta per u taglio laser di l'acciaio carboniu, l'acciaio inossidabile, a lega d'aluminiu, a lega di rame è diversi materiali metallici.
3000 w (2)
Saldatura: Hè adattatu per diversi prucessi di saldatura cum'è saldatura laser unica, saldatura laser swing, saldatura di riempimentu di filu laser, è saldatura composta laser.
3000 w (3)
Rivestimentu: Adatta per diversi prucessi di rimanufacturing laser, cum'è un cladding laser ordinariu, un cladding laser ad alta velocità, un laser quenching è una lega laser.
3000 w (4)


Tempu di Post: 11-May-2022