• head_banner_01

a4c760ab 

Lasciami presentà, sò laser di fibra BFL-CW6000 di serie Lightning.Iè, oghje hè u mo spettaculu.

Segui i nostri amichi, duvete esse familiarizatu cù a famiglia Lightning.Prima, avemu lanciatu successivamente trè laser di fibra di putenza di a serie Lightning BFL-CW3000/2000/1500.Se u cambiamentu di u voluminu di sti trè mudelli prima è dopu l'aghjurnamentu hè a diffarenza trà l'ova d'oca è l'ova, u putere di 6000W hè u cambiamentu da l'ova di struzzo à l'ova di quaglia.- Questa analogia hè un pocu esagerata.

In ogni casu, u Lightning 6000 hè veramente un cambiamentu di voluminu maravigghiusu (quantu maravigghiusu? Parlaraghju più tardi), è hè più chjucu è più liggeru chì i prudutti simili in u mercatu, righjunghjendu un livellu di punta trà i prudutti simili in u mondu.

Per dì quale hè incaricatu di a pusizione C in un futuru vicinu, deve esse u laser di fibra Lightning serie BFL-CW6000.

In cunfrontu cù u laser di fibra di fasciu 6000W cumminatu, u voluminu di u laser di fibra di serie Lightning BFL-CW6000 hè ridutta da quasi 90%;u pesu hè ridutta da quasi 75%;u percorsu otticu è u disignu di u percorsu d'acqua sò più ragiunate, migliurà in modu cumpletu l'efficienza di dissipazione di u calore, è assicuranu una qualità di output otticu di alta qualità.

Di fronte à i bisogni di l'applicazione di laser di fibra ultra-alta putenza in u futuru, i prudutti di a serie Lightning risolve in modu efficace i difetti di ridondanza di u voluminu, voluminu, putenza di output instabile, attenuazione di putenza, è danni facili à i moduli dopu chì i laser di fibra ultra-alta putenza sò cumminata.

A dimensione chjuca hè a funzione più intuitiva di a serie Lightning laser in fibra BFL-CW6000.Inoltre, hà i seguenti vantaghji:

1. Utilizendu a tecnulugia di fonte di pompa di quarta generazione, l'efficienza di cunversione fotoelettrica di tutta a macchina hè di 40% o più.

2. Schema di gestione di cuntrollu termale di circulazione d'acqua forzata stabile è affidabile è cuncepimentu di sistema di rinfrescante ottimisatu.

3. A selezzione di cumpunenti elettronichi d'alta qualità assicura l'alta affidabilità di a guida è u cuntrollu di u laser.

4. Aduttà u disignu di struttura anti-high-riflessione, tecnulugia di strisciatore laser di fibra d'alta putenza, è una struttura unica di rinfrescante d'acqua, chì ponu effittivamenti eliminà più di 80% di a luce di ritornu.

5. L'accessu à a tecnulugia IoT per realizà u monitoraghju in tempu reale è l'avvertimentu di difetti di u statu di l'equipaggiu.

6. Funzione di cuntrollu centralizata Bluetooth, surviglianza in linea di u statu di u funziunamentu laser, paràmetri di travagliu è infurmazione d'alarma.


Tempu di Postu: Sep-06-2022