• head_banner_01

imagine 1
U 17 d'ottobre, u laser di fibra di a serie Lightning hà speditu più di 500 unità in u stessu ghjornu, stabilendu un novu altu per i spedizioni di un ghjornu.Dapoi u primu pruduttu novu di a serie Lightning hè stata liberata in aprile di questu annu, a serie Lightning hà vindutu quasi unità 10,000, chì copre i prudutti 500W-12KW full-power.

U laser di fibra di serie Lightning hè stata in u mercatu per menu di a mità d'annu, è a spedizione di un ghjornu hà superatu 500. Un tali successu fieru ùn pò esse separatu da a fiducia di l'utilizatori in BWT è a ricunniscenza di u pruduttu.Questa fiducia è ricunniscenza vene da --- Focus è prufessiunale.
imagine 2

imagine 3
A tecnulugia prima, l'innuvazione è a fabricazione intelligente

A tecnulugia di fonte di pompa di quarta generazione, l'efficienza elettro-ottica di tutta a macchina hè più di 40%, è l'abilità anti-invecchiamento hè migliurata di più di 120%

BWT hà prupostu prima a Teoria di l'Arrangementu Spaziale Denso (DSBC).Basatu nantu à sta tiuria (rivista quì), avemu sviluppatu a tecnulugia di pompa industriale di quarta generazione cù alta putenza è alta luminosità.

In l'era di a fonti di pompa 4.0, l'alta integrazione ottene una dimensione ultra-piccola

Da u pumping single-chip, l'accoppiamentu multi-chip, u pumping combinazione di fasci di polarizazione d'alta putenza à u pumping altamente integratu d'oghje, BWT hè à tempu un participante è un innovatore.

Alta integrazione è struttura di cassetti, risparmiu spaziu è facilità d'installazione

A fonte di a pompa, u sistema di percorsu otticu, a gestione di u cuntrollu termale è u sistema di cuntrollu elettricu sò cumplettamente aghjurnati, chì ùn solu risparmia spaziu, ma assicura ancu u rendiment stabile è a qualità affidabile di u laser in fibra.
imagine 4
Integrazione prufonda di tecnulugia intelligente è tecnulugia di fabricazione laser

L'interfacce di cumunicazione cum'è Bluetooth è RS232 sustenenu fermamente u cuntrollu centralizatu è u monitoraghju intelligente di a piattaforma di nuvola remota, purtendu una integrazione più alta è una intelligenza più forte à u settore cumpletu di l'equipaggiu laser.

imagine 5
Disegnu multiplu anti-alta riflessione, elimina in modu efficace più di 95% di a luce di ritornu

A serie Lightning hè cuncepita cù strutture antiriflessu multiple per ottene un processu stabile di materiali altamente riflettenti.

Serviziu intimu, serviziu post-vendita cumpletu

Perseguitemu u cuncettu di serviziu di "Fin chì avete bisognu, sò quì":

Questi 500 prudutti Lightning flussu à tutte e parte di u mondu è saranu consegnati à l'utilizatori unu dopu l'altru.Grazie per u ponte chì Lightning hà custruitu per cunnette voi è mè;Ti ringraziu ancu per avè sceltu BWT è Lightning Series Fibre Laser per fà a pussibilità di cunnessione una realità.Cù stu ponte, esploreremu più l'incunnisciutu, abbracciaremu più pussibulità, è ghjunghjeremu più luntanu.


Tempu di post: 20-oct-2022